
Service Improvement
De service afdeling wordt steeds belangrijker om het verschil te maken in een wereld waarin kosten ontzettend onder druk staan en contact met de klant cruciaal is. De mensen op uw service afdeling staan veelal in direct contact met de klanten en hebben een zeer grote impact op de klanttevredenheid, kwaliteit en retentie. Toch zien we keer op keer dat deze afdelingen niet de aandacht krijgen die ze verdienen, terwijl er doorgaans grote en concrete verbeterkansen liggen die tot direct meetbaar resultaat leiden. Dit kan liggen op het gebied van de planning, werkafspraken en taakverdelingen, maar ook de gebruikte automatiserings systemen of de (interne en externe) communicatie zijn veelal voor verbetering en/of innovatie vatbaar.
E2i is hierin gespecialiseerd en werkt met ervaren consultants die uw service afdeling kunnen doorlichten en aan de hand nemen bij het stap voor stap implementeren van blijvende verbeteringen. Als eerste stap hebben we een speciale Service Improvement SCAN® ontwikkeld, welke snel de knelpunten en verbeteringen in kaart brengt. Hierdoor krijgt u een diepgaand inzicht van de score op punten als automatisering, planning cyclus, doorlooptijd orders, samenwerking, ziekteverzuim en medewerkerstevredenheid. Alsmede een advies over de mogelijke verbeterpunten.
E2i gelooft hierbij in een integrale aanpak en heeft alle disciplines in eigen huis. U mag daarom van ons verwachten dat naast het uitvoeren van een scan en uitbrengen van advies, we de gehele implementatie kunnen verzorgen inclusief eventuele trainings- en coachings trajecten. Ook beschikken we over een poule aan gespecialiseerde service medewerkers, planners en leidinggevenden die op detacherings- of interim basis ingezet kunnen worden.
Mogen we vrijblijvend met u in gesprek? Graag komt managing consultant Ricardo Carrot bij u langs.
Ricardo Carrot
06-38742438