Gedrag

TRAINING GEDRAG | Gedrag op de kaart

Binnen de bouw, infra en techniekbranche zijn faalkosten een risico. Verschillende factoren zijn hierop van invloed. Wanneer het project niet naar tevredenheid verloopt, heeft dit ook effect op het team. De samenwerking verloopt minder goed en daarmee ook de onderlinge communicatie.

Het gevolg daarvan is groot: medewerkers zitten niet lekker in hun vel en daarbij liggen de faalkosten op de loer. De wereld van bouw, infra en techniek, vaak hard en zakelijk, is nog niet gewend om te werken aan zogenaamde ‘soft skills’ als gedrag en communicatie. Maar… Misschien ligt juist daar wel de sleutel tot verbetering!

WERKEN AAN VERBETERING | Bewustwording

Doordat we ons vaak niet bewust zijn van ons gedrag, is het ontstaan van inzicht in je eigen gedrag en in dat van de ander, een wezenlijke eerste stap in de trainingen en cursussen van E2i. Het levert je veel informatie op. En juist daarmee kun je gaan werken aan gedragsverandering en verbetering van werksituaties. Hoe werken de verschillende teamleden gezamenlijk en ieder afzonderlijk? Als je elkaar beter begrijpt, ontstaat er ook begrip en respect voor ieders handelen. Van daaruit kun je gaan bouwen aan een betere samenwerking, procesverbetering en daarmee betere en voorspelbare resultaten.

Wil je hier aan werken?
Herken je je in deze situatie en wil je graag met je team aan de slag? E2i legt je graag uit hoe we dat aanpakken en welke methodes (zoals Mapstell) we in onze trainingen, coaching en consultancy gebruiken. Jan Vermunt denkt graag met je mee hoe dit voor jouw bedrijf effectief ingezet kan worden.

ONZE TRAININGEN | Afgestemd op uw specifieke behoefte

  1. Gedrag op de kaart (MapsTell-training)
    1. Ik (1 dagdeel)
    2. Jij (1 dagdeel)
    3. Wij (2 dagdelen)
  2. DISC
    1. Persoonlijke stijl Analyse
    2. Commerciële stijl Analyse
  3. Reflectie clinic (combinatie DISC/MapsTell en boksen) (1 dagdeel)
  4. Intervisietraining (2 dagdelen training)
    1. Professional (intervisie casussen op het individu)
    2. Teams (intervisie casussen gericht op samenwerkende teams)
    3. Organisaties (intervisie casussen gericht op organisatievraagstukken)
  5. Effectieve communicatie vanuit de NLP (voor leiders) (2-daagse training)
  6. Ontwikkelen van eigenaarschap (1- daagse training)

 

VOOR MEER INFORMATIE EN AANMELDEN KLIKT U HIERONDER OP DE TRAINING VAN UW KEUZE

Registreer voor: Gedrag

AANMELDEN

Delen